Puan vermedi·136 syf.··
2020 48. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2020 16:38
"Asıl kızlar okumalı bence." Diye bir yorum gördüm merak edip okumak istedim. Çoğunluk eh işte, kötü okumayın tarzında yorum yapmış. Ben keyif alarak okudum. Kızlarada hitap ediyor, kızlarda okuyabilir. Kitapta geçen birçok duyguyu ben de yaşadım, Birçok kızda yaşıyor. Erkeklere özgün değil. Okumak keyifliydi. Başarısının devamını dilerim
Erkeklerin İç SesiÇağrı Taner · Hayy Kitap · 2019246 okunma
·
114 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.