Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2020 03:52 Bir kaç sene önce bir marketin rafından ucuz diye almıştım dört liraydı sanırım. Aldığım zamanlar bir kaç sayfa okuyup bıraktım bir kenara. Başladığım kitabı bitirmek gibi bir huyum var bu sebepten yeniden başladım bu kitaba ve bir kac saatte ,elimden düşürmeden bitirdim. Beklentimin üstünde, aile bağları ve sevgisi üzerine kurulmuş duygu yüklü bir romandı. Insanin yüreğini burkuyor ama okuması çok keyifliydi.Hatta bu kitabın bir filmi de varmış, ilk baskısı 98 yılında çıkmış. Tahmin ettiğimin çok ötesinde bir kitaptı ve ögrendigim bu bilgilerle kitabı sonlandırıyorum.