Bir kaç aforizma dışında okura kazandırdığı hiç bir şey yok diye düşünüyorum. Kitapta baştan sona tek bir şeyi defalarca tekrar etmek var. Aynı bir zaman diliminde ilerlemiyor, çoğu defa anlatım başka tarihleri yansıtmaya kayıyor. Böyle durumlarda ilginizi kaybeden bir okursanız sakın okumayın. Bilakis sizin için fena bir zaman kaybı olur. Son olarak; dili hiç akıcı ve sade değil. Böyle bir yorum yapmak istemezdim, beklentim de böyle değildi ama kendi gerçeğim bu.