Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 03 Eylül 2020 10:40 "Hayatın en iyi kısmının başta, en kötü kısmının da sonda olması ne yazık." Sözünden esinlenip yaşlılıktan bebeklige doğru bir hayatın nasıl olabileceğini dile getirmiş yazar... Bebeklikten yaşlılığa da yaşlılıktan bebeklige doğru da olsa sanırım sona gitmek hiç bir zaman insanı mutlu etmiyor. :)