Yazarın daha önce okuyup kalemine ve hayran kalmıştım ve yine hayran kaldım.İçerik ve kurgu olarak çok farklı bir yazım ortaya koydu.Kitapta olayların Nihan ve Yasef arasında geçenleri 'roman' başlığı altında,Yasef ve Nur arasında geçenler ise 'gercek' başlığı altında toplamış.Bu gerçek-roman kurgusu ve hikayedeki Nihan'ın yazar Nihan Kaya ile ismi dahil bir çok ortak noktalarının olması romana gerçeklik katmış.Öte yandan Nihan'ın hastanedeki olayları sorgulaması ile hasta ve doktorun yer değiştirmiş olabileceğini kulağımıza fısıldıyor.Eee Nihan demiş demesine ama "Nihan Kaya" ya inanıp inanmamak size kalmış Velhasıl önce #disparöniyadayasamakorkusu kitabıyla yazarı bir tanıyın sonra bu kitabını da okuyun derim
.