Puan vermedi·240 syf.··
2020 40. kitabı
·
119 günde okudu
·
Okunma: 06 Eylül 2020 05:35
Yarim birakittigim kitapların sonuncusunu da bitirdim ve artık yarim bıraktığım kitap kalmadı kitaplığımda bunun mutluluğunun yaşıyor ve hafiflemiş hissediyorum,yarim kalan kitaplar üzerimde ağırlık yapıyor.Illa ki bitirmeliyim. Kitaba gelirsek ilk realist romanımız, karakter yanlış batılılaşma örnekleri ile bezenmiş,teknik açıdan dönemin romanlarında olduğu gibi yazarın araya girip konuşmaları var. Hikayesi biraz durağan olsa da ben sevdim.Edebiyatimizin gelişimini gözlemlemek için ilkler okunmali.O dönemlerde geçen hikayeleri okumak benim daha çok hoşuma gidiyor, özellikle ask mektubu kısımları çok güzel, eskiye bayılıyorum o açıdan da ben beğendim. Hoşça Kal Araba Sevdası...
Araba SevdasıRecaizade Mahmut Ekrem · Say Yayınları · 201430,9bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.