·96 syf.····Okunma: 06 Eylül 2020 16:20 Okumayın. Yani çok üzgünüm ama zaman kaybı. Tek olumlu söyleyebileceğim şey betimleri diğer kitaplara göre fazla fazla yaptığı için tam olarak gözünüzde canlandırabiliyorsunuz. Hatta orda oluyorsunuz bile diyebilirim. Onun dışında hep bir eksiklik hep bir kopukluk. Kafka’nın kabahati mi hayır :) zaten onun vefatından sonra tamamlanamayan hikaye birleşimlerinin piyasaya sürülmüş hali. Adamın bir bildiği varmış da yayınlamamış :)