Fazlasıyla etkilendiğim hala unutamadığım bir kitap. İnanılmaz. Mutlaka okunmalı mutlaka. Cinayet kısmındaki betimlemeler mide bulandırıcıydı ama merak daha ağır bastığı için okuma isteğimi gölgelemedi. Sonunu bildiğin bir kitabı bu kadar heyecanla okumak peki. Neyse susuyorum çünkü istediğim cümleleri kuramıyorum.