Sonbaharı seviyoruz diye mi, çiçeklerimiz açmıyor.
··1 alıntı·
3.797 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi sonbahar.. Necip Fazıl Kısakürek
Kim bilir belkide