9/10
·62 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
Kitapta aslolan şeyin irade olduğu gerek örneklerle gerekse referanslarla çok güzel anlatılmış üstad tarafından fakat bugünlerde aklıma takılan bir hadiseye ise son anda anlattığı bir anısıyla kafa karışıklığıma son vermiş bulunmakta.Malum zor çağlardan geçiyoruz ve ülkemizde gençleri mutlu görmek hayli zor eğitimimi mi drvam ettirmeliyim yoksa iş hayatına erkenden mi atılmalıyım ikileminden bizi çıkartan mesaj ise şu "İnsan ihtiyarlığına kadar ömrünün her çağında iş hayatına atılabilir ve az çok başarılı olur.Fakat okuyup öğrenmenin belli bir çağı vardır.Sen bugün bu çağdasın.Bu çağı geçirirsen bir daha geri dönemessin ve yeteneğini heder etmiş olursun. "
Gençlerle BaşbaşaAli Fuad Başgil · Kubbealtı Neşriyat · 202419,2bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.