·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Eylül 2020 00:40 Öncelikle yazarın kitaplarının gerilim seviyesinin oldukça düşük olduğunu belirtmek istiyorum. Ancak kitap adeta bir dizi gibi sizi sarıyor. Bir süreden sonra sayfaların nasıl akıp geçtiğini anlamıyorsunuz. Bu kitap ilk kitaptaki olayların devamından oluşuyor ve ilk kitabından kat ve kat daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Yazarın polisiyesi o kadar güzel ve akıcı bir dille yazılmış ki çok karakter olmasına rağmen akılda rahatlıkla kalıyor. Çok zekice yazılmış bir polisiye roman. Her ayrıntı incelikle hesaplanmış. Kitabın sonunda katilin kim olduğunu öğrendiğinizde ağzınız bir karış açık kalıyor. “Bu muymuş cidden?” diyorsunuz. Bir süre etkisinden çıkamadığınız gerçeklikler kaplıyor etrafınızı. Kişilerin birbirleriyle bağlantıları şaşırtıcı derecede hesaplanılarak oluşturulmuş. Özellikle kitabın son sayfalarının okunduğundan bile emin olamayacak derecede akıcı olduğunu ve yazarın her zaman kitaplarının sonlarını çok etkileyici, akılda kalıcı ve okurken kafanıza takılan tüm soru işaretlerini tek seferde silebilecek derecede bitirdiğini söylemeden geçemeyeceğim. Bu kitabı alıp okumanızı tavsiye ediyorum ancak önce ilk kitabı Ölüme Terk Edilmiş’i okumalısınız çünkü bu kitap onun yarım kalmış bölümlerinin tamamını içeriyor. Yani önce bunu okursanız fazla bir şey anlamazsınız.