Serinin ilk kitabı kadar keyif almadım ama sıkıcı da diyemem. Şeker Portakalı kadar üzücü olmaması ama oradaki duygusallığın devam etmesi hoşuma gitti. Zeze'nin kurbağası Adam ile kurduğu bağ, Adam'ın söyledikleri, vedalaşmaları en dokunaklı kısmıydı benim için.