Kesinlikle çok beğendiğim bir kitap oldu. Jane Eyre kitabının daha entrikalı ve kaoslu hali gibiydi. Bazen bu kaoslar artık yeter ama dedirtse ve karakterlerin hepsine de yer yer çokça kızsam da o kadar sürükleyici oldu ki bir süre sonra okumak ayrı bir zevk halini aldı. Yazarın bir sene sonra ölmesi ve yaşanan bu şeylerin içinde gerçekçilik olması da kitabı daha bir ayrı kılıyor. Herkese tavsiye ederim :)