Kitapp efsaneydiii. En sevdiğim klasik kitaptı. Çok akıcı ve sürükleyici.
Hukuk okuyan ama durumu olmadığı için okulu bırakan genci yani Raskolnikov'un tefeci kadın ve kardeşini öldürmesiyle girdiği psikolojik duruku okuyoruz.
Kısacası efsane kesinlikle okunması gereken bir kitap.