Tecavüz ,intikam ,şiddet ,şizofren bu kitabı okuduğuma ve yazanada inanamadim. Böyle bir kitap olamaz . Yazık gerçekten . Böyle hastalıklı düşünceleri onaylamak nasıl normal olabilir bir de bunu kadın mı yazdı. Okumayın değmez. Gerçekten ilk defa vasatinda altında bir kitap okudum. Pişman oldum.