Bahar

@Kroyie
8/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
İlk 40 sayfasında dedim ki ay bu kız çok depresif okuyamam 1-2 gün sonra dedim devam edeyim belki ortaları güzeldir. Sonra puff bir bakmışım kitap bitmiş .Çok akıcı ve güzeldi ben beğendim tavsiye ediyorum :)
Güneşi Söndürmem GerekEmre Gül · Ephesus Yayınları · 20194,225 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.