Haluk Dursun Hoca'yla Topkapı Sarayı Müdürü iken Atlı Okçuluk Spor Klübünün bir programında tanışmıştık. O zaman ortaokula gidiyordum. Buna rağmen bana vakit ayırıp bir yetişkin gibi dinleyip ilgilenmişti. Çok değerli bir insan. Bu kitabı da harika hikayeler, öğütler, dersler ve tavsiyeler içeriyor. Her genç mutlaka okumalı. Nur içinde yatsın Haluk Hoca, her okuyan bir fatiha gönderebilir mi?