·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Eylül 2020 23:15 Orhan Kemal'i okurken kendini onun ailesinin bir bireyi, bir komşusu bir dostu gibi hissedeceksiniz.Baba Evi, Avare Yılllar, Dünya Evi romanlarından oluşan üçlemenin ikincisi olan kitap bir anı-roman niteliğinde.
Okurken sayfaların su gibi aktığını hissedeceksiniz.Uslubu o kadar yalın, o kadar bizden.
Dönemin sorunları, sosyal eşitsizlik, işçilerin sorunları,siyasi yasaklar, yoksulluk ve gençlik heveslerinin bir bir kırılmasının tam ortasında gidip gelen vefa borcu ve aşk dolu kalbini bize açan bir yazar var karşımızda.
İyi okumalar dilerim...