·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Temmuz 2020 19:13 Daha önce hiç bu tarz bir kitap okumamıştım başta emin değildim ama şu an iyi ki okumuşum diyorum. Kitap bazı hayat öykülerini ve yatığımız bazı yanlışları anlatıyor. Yazar hem okuyucu ile samimi olmuş ama mesafeyi de korumuş.