Mükemmel bir kitap okudum.Psikolojik,aşk ve tarih içerikli tadına doyulmayan bir anlatıma sahip.Yazarimizin kalemine hayran kaldim.Cumlelerde ki derin anlamlar,Kapadokya'yı sayfalara yansıtması,aşkı tanıtım şekli,duyguları hissettirmesi ve etkileyici kurgusuyla okumanızı mutlaka tavsiye edeceğim bir eserKaleminiz daim olsun Gökçe Hanım