Sevim Ak sevdiğim çocuk edebiyatı yazarlarından biri. Yaklaşık 15 tane kitabını okudum. Hiç unutmam bu okuduğum ikinci kitabıydı. Büyüsem de çocuk edebiyatından vazgeçemiyorum. Bu kitabı da gerçekten çok güzeldi. Okumanızı tavsiye ediyorum. Anlatım dili çok iyi.