Guncuk

@arish
10/10
·127 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
Sevim Ak sevdiğim çocuk edebiyatı yazarlarından biri. Yaklaşık 15 tane kitabını okudum. Hiç unutmam bu okuduğum ikinci kitabıydı. Büyüsem de çocuk edebiyatından vazgeçemiyorum. Bu kitabı da gerçekten çok güzeldi. Okumanızı tavsiye ediyorum. Anlatım dili çok iyi.
Vanilya Kokulu MektuplarSevim Ak · Can Çocuk Yayınları · 20092,649 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.