·607 syf.····Okunma: 07 Nisan 2020 05:23 #kırpapatyasındanyorumlar
5/5
Selamm!
Veda edeceğime üzüldüğüm bir seri daha bitti. İçim buruk olsa da tadında bittiğini düşünüyorum. Yine bol kahkaha attığım yerler olduBu kitapta karakterlerin büyüdüğünü ve yeni tanıştıkları hislerle kendi yollarını çizdiklerini görüyoruz. Meriç ve Melis'le aşkı derinlerde hissederken aşkın insanı nasıl değiştireceğini görüp, Mert' le kahkaha atıp onunla ağlıyoruz. Yağız ve Ceyda ile herkesi olduğu gibi kabul edip sevmeyi, Mehmet ile aşkı keşfedip Mete ile aşık oluyoruz. Yolun sonuna geldiğimizde yüzümde buruk ama sıcak bir gülümseme ile bu koca tabloya bakıyorum ve tekrar umut ediyorumKitapta geçen şarkılara bayıldım Yazarın anlatım dilini ve özellikle samimiyetini çok sevdiğimi söylemiştim. Diğer kitaplarını da çok merak ediyorum. Size de gönül rahatlığı ile okumanızı öneririm. Keyifli okumalar