ilk kitapta da olduğu gibi fazlasıyla detaylı işlenmiş, gerilim öğeleri ustaca yazılmıştı bir kitaptı. Levent'in gerçekten Aswang olma sürecini iliklerime kadar hissettim. Hikayeyi, karakterleri ve akıp giden anlatımı çok sevdim. Bu güzel kitabı okuduğum için çok mutluyum. Gerilim ve korku seviyorsanız bu seriden baslayabilirsiniz. Mutlaka okuyun, tavsiye ederim