Kitap kesinlikle muhteşem. Eğer ilkini beğendiyseniz hiç zaman kaybetmeden alın derim. Hazal karakteri benim en sevdiğim karakter ve Hazal'ın ağzından da bir kitabın olması beni çok mutlu etti. Kitabı okurken kendimi sanki Hazal'mışım gibi hissettim ve son derece sürükleyiciydi. Kesinlikle tavsiye ederim. :)