Escinselligi hastalık olarak görenler dini baskıdan dolayı da kendini gizleyen bireyler aslında din baskısı ortadan kaldırdığında ne kadar rahat cinsel eylemlerini gerçekleştiriyor görmüş olduk. Kitapta iki hakimin orta zekadaki insanların bunları kabul ediyor oluşu rizalarinin olmadığı anlamına gelmez o yüzden cinsel tacizden ceza almaması gerekir görüşü aslında insanların bu kadar aptal olamaz bile isteye yapmıştır dedirttigi çoğu olayı aklıma getirdi. Kitabi okurken insanlari kandırma yöntemlerine güldüğüm yerler ve sözler oldu. Düşündüm acaba o an nasıl bir psikoloji insani ele geçiriyor. Açlığından yararlanıp bir insana taciz ve tecavüzde bulunmak ne ise inancı kullanıp taciz ve tecavüz etmekte odur. Toplumu tarikatların varlığı ile istismara açık hale getirmekte hele de hali hazırda yasası bile varken islevlerine devam etmeleri bazi birimlerin menfaat gozettigi anlamına gelir kanımca.