·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Eylül 2020 22:39 Bu kitaba kesinlikle aşık oldum fazlalıkla aşk ve heyecan hissediriyo(: 2. Kitabı çıkar mı, pek emin değilim çünkü sonu olması gibi bitiyor. Gece ve Emir adında bi ikilimiz var ve Herşeyin üstünden beraber geliyorlar. Baya akıcı bir kitap. İyi okumalar diliyor kaçıyorum
(;