·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2020 20:23 . Kitabı önce wattpad de okudum 1-2hafta sonra kitap olarak çıkacağını duyduğumda kitabınıda aldım. Kitap çok güzeldi. Konusundan bahsederek Gece annesinin zoruyla hiç tanımadığı bir evde yaz tatilini geçirmek zorunda kalır. Bu evde Emirin evi. Gece çok meraklı hatta aşırı meraklı ve bu merakıyla belkide hiç gitmemesi gereken bir yere gidiyor:yeraltına. Çoğu okur mafya kitabı falan sanıyor yeraltı diyince ama gerçekten yerin altına iniyorlar. Asla bir mafya kitabı değil. Çok sürükleyici daha ilk sayfalarda olaylar yaşanıyor ve sıkmıyor yazarın yazım dilinde çok iyi insanı yormuyor. Alın okuyun diyiyorum. Birde yazarımız yeni bir kitabı çıkıyor Rüzgara dokunmak diye onuda okumanızı tavsiye ediyorum.