10/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2020 109. kitabı
Nereden başlayacağımı bilemiyorum inanın... kitap beni o kadar büyüledi ki şimdi burada ne söylersem söyleyeyim eksik kalacak. Öncelikle yazarın en beğendiğim kitaplarından biri oldu çok ama çok sevdim. Kitapta olayların işlenişi diyaloglar, karakterler her şey ama her şey çok güzeldi ve yerine oturmuştu. Çok akıcı ve sürükleyiciydi. Bazı kısımlarda ağlamamak için kendimi zor tuttum ve çoğu kısımda da içim buruktu. Tarihsel olarak olaylar hakkında bazı bilgilerim mevcut olsa da, bu şekilde kurgusal olarak okumak daha çok etkiledi... Vehimi Orhun Çelebi ve yaşadıkları çok dokundu bana. Herkese öneririm çok çok sevdim kitabı.
Kayıp SırOkay Tiryakioğlu · Timaş Yayınları · 2016204 okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.