·272 syf.····Okunma: 24 Eylül 2020 14:24 İlk kez bır kıtap hakkında yorum yapacagım yapmasaydım okudugum esere haksızlık etmiş gıbı hıssederdım. Şahane ılerleyen bır sohbetın ordasında buldum kendımı bazen bır bılge gıbı bazen ogrenmeye yenı baslayan bır cocuk gıbı bazende jürı uyesı gıbı :)
Kıtap hakkında yazılanlara aldırış etmeden okumanızı rıca edıyorum. Yorumları bende kıtabı okumadan önce kontrol ettım önyargılarımı bı kenara bırakarak okumaya basladım ıcerıgınden cok fazla basetmek ıstemıyorum gercekten okumaya deger vakıt ayırmaya deger bır hıkaye oldugunu belırterek sızlerı daha fazla sıkmak ıstemıyorum.
Kıtap sayesınde guzel anılar bırıktırdım bu kıtap bende bı cok ılke vesıle oldu
Yazara tesekkur edıyorum
Okumak ısteyenlere de sımdıden keyıfle okumalar dıyeyıp musadenızı ıstıyorum :)