·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Eylül 2020 08:08 İçimdeki Müzik kitabından son okuduğum hiç beklentim aşırı derecede yüksekti. Kitapta konu çok iyi işlenmiş. Kitap kesinlikle kötü demiyorum ama anlarsınız, bir İçimdeki Müzik kadar değil. Yine de çok severek okudum. Tavsiye ederim.