Kitabın konusu çok güzel ama yazar kitaba o kadar çok yorum katmış ki hikayeyi unutuyorsun, bilmem kaç tane sayfa atladım sırf bu nedenle. Eğer çok çabuk sıkılmayan bir bünyeniz varsa alın. Birdaha okurmuyum bilemem, size yinede iyi okumalar diliyor kaçıyorum
(: