Abiiiii....
O nasıl finaldi ya. Erkek adam ağlamaz dedim kastım kendimi kastım kendimi ama yüreğim doldu taştı. Hele de o ters köşeler...
Allah neden bize de böyle yetenekler vermemiş ya. Tamam yazar olmayız normal hayatta kullanırız:D
Çok beğendim. Olaylar biraz hızlı sonuca bağlanır gibi oldu ama onun da nedenini yazar açıkladı. O yüzden puanım 10 10 10!