·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2020 23:20 Kitabı eğer ki gerçekten okursanız Can Aydoğmuş 'un değindiği nokta konuları ve son bölümündeki çok değerli isimlerle yaptığı röportajlardaki nokta atış soru ve o çok sevgili isimlerin yol gösteren cevaplarını çok iyi anlamış oluruz.Benim 10 yaşındaki kızımla beraber okuyabileceğim şahane bir kitap.Ben kitap seçerken önce kendimi kendimle beraber çocuklarıma ve de onların da çocuklarına hayatlarında ışık olacak kitaplar seçmeye özen gösteririm.İşte o kitaplardan biri de Düşle,İnan,Yaşa.!! Ben ve kızım hayatımızda ilk defa kitaplara sarılıp sevdik.Ancak bunları anlayabilmek için bu kitapları yürekten okumalı.Can Aydoğmuş' a emeğinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Diğer kitaplarını da İnşallah okuyacağım.Yenilerini de sabırsızlıkla bekliyorum.Bundan daha iyisi ne olabilir!?