·184 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2020 22:40 Mwaramutse mwese! (Bugünün dili Kinyarwanda) Nasılsınız tatlı kimseler? Bana soracak olursanız gayet iyiyim
Uzun süredir post atamıyordum, kitap okuyamadığım için değil görsel çekmeye çok üşendiğim için Bugün 6 günlük görseli depoladım çok şükür ki. Arayı çok açmadan fazlası ile görüşeceğiz anlayacağınız
.
Bugün aslında geçen aylarda okuduğum bir kitapla karşınızdayım. Önceki üç görselde yer alan Kafes kitabının yazarı Josh Malerman'ın kaleminden çıkan Gölün Dibindeki Ev kitabına gelin hep beraber göz atalım.
.
Kafes kitabında yazarın diline bayılmıştım bu kitabında da yanıltmadı beni şükür ki. Ancak sonunun bana göre anlamsız kalışı beni biraz rahatsız etti. Ben aklım kalan kitapları çok sevmiyorum galiba :)
.
İlk aşklarını yaşayan iki gencin çıktıkları romantik göl gezintilerinde buldukları bir evi ve oradaki anılarını anlatıyor kitabımız. Dolu dolu bir korku kitabı düşüncesi ile başlarsanız hata yaparsınız. Biraz gençlik romanı biraz gerilim kitabı tadında idi. Evin gizemi beni içine aldı. Ama ben karakterler kadar cesur olabilir miydim bilmiyorum
.
Geçelim değerlendirme kısmına
Konu bakımında beklentimin altındaydı bu yüzden puanım 5 üstünden 4. Anlatım bakımından ise 5 üstünden 5. Bir sonraki yoruma kadar sağlıcakla ve kitapla kalın hepiniz hoşçakalın