·144 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2020 00:50 Halló til allra! (Bugünse İzlanda ca) Her postta farklı dillerde merhaba derken ismini bile bilmediğim diller olduğunu öğreniyorum nasılsınız bebekler Bu kadar boş vakitlerimi nasıl kafamı bile kaşıyamayacak kadar doldurdum bilemiyorum Bu da Satürn Kedisi başarısı olsun
.
.
Bugün yüreğime dokunan bir kitapla karşınızdayım. @helininevreni moderatörlüğünde okuduğumuz @arif_cansin a ait "Üstünde Ne Var?" kitabı son dönemde okuduğum yüreğime işleyen kitaplardan biri oldu. Anadoluda böyle insanlar da var gerçeği canımı fazlası ile sıksa da kitap yüzüme vuran gerçeklik olgusu ile beni halime şükretmem konusunda bir kez daha uyardı. Adına baktığınızda ön yargı ile yaklaşacağınız bu kitap (Hatta annemin sen ne biçim bir kitap okuyorsun diye kızdığını itiraf etmeden edemeyeceğim) Sinop'un bir köyünde yaşayan Elvan'ın yürek yakan hikayesini anlatıyor. Nefretin pişmanlığa dönüşünü, her gün ah ettiğin insanın ardından göz yaşı dökülebileceğini, dünyada iyi insanlar kadar kötü insanlar da olduğunu...
.
.
.
Geçelim değerlendirme kısmına... Kalemi ilk defa tanıştığımız yazarımızın açıkçası yazış tarzını çok beğendim. Elimdeki kitaplar bittiğinde diğer iki kitabını da okuyacağım inşallah Olay örgüsüne, konu seçimine verdiğim puan 5 üstünden 5 Yazım stili ve kurallara ise 5 üstünden 4 (1 puanı da kitap kısa olduğu için kırdım ). Totalde 10 üstünden 9