Ortalama düzeyde bir kitap. Elinizde okuyacak hiçbir şey yoksa okuyabileyeceğiniz çerezlik bir kitap. Konusu biraz garip geldi açıkçası. Erkek karakteri de pek sevemedim. Onun haricinde birkaç saatte okuyup bitirdim. Kritik bir yerde bittiği için ikinci kitabı da okuyacağım