İkinci kitabı birinci kitaba istinaden hiç sevmedim. Birinci kitapta adamın yaptığı hatanın aynısını kadın da yaptı ve ne gerek vardı diye sormaktan alıkoyamadım kendimi. Bitsin diye hızlıca okudum. Sonlarında yazar toparlasa da hevesim ortalarda kaçtı. Bu yüzden tavsiye etmediğim bir seri oldu.