Puan vermedi·400 syf.··
2020 2. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 30 Eylül 2020 21:16
Ahhhh Anne... Hayallerimden öte bir güzelliktesin. Her okuyuşumda içimi kıpır kıpır yapan bir şey vardı bu kitapta... öyle özenli cümleler ile anlatılmış Ki... büyülendimmm... diziyle kitabı arasında farklılıklar olsa da her ikisinin de etkisi muhteşemdi...ruhuma ve hayallerime dokunan bir kitaptı. Okurken hayal etmesi öyle keyifliydi ki... her duyguyu içtenlikle yaşadım. Keşke hiç bitmese dediğim bir kitap... sonsuza dek okuyabilirim. Sıra ikinci kitabını okumakta. Eminim ki duygularımın kabaracağı bir kitap olacaktır.
Yeşilin Kızı Anne 1L. M. Montgomery · Ren Kitap · 017,9bin okunma
·
1 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ayşe Başkır
Gönderi Sahibi
Kitabını okumanı tavsiye ederim :) Ben ilk dizisini izlemiştim bu nedenle kitabın başlarında çoğu olayı bildiğim için bir heyecan hissedemeden okudum. tabiii kitabın ilerleyen bölümlerinde artık kitapla dizi bir kaç benzerlikler dışında bağımsız oluyor diyebilirim. Kitap çok akıcı.
İlk filmini mi izlemeliyim kitabını mı okumalıyım?
Ayşe Başkır
Gönderi Sahibi
Kesinlikle