Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 30 Eylül 2020 21:16 Ahhhh Anne... Hayallerimden öte bir güzelliktesin. Her okuyuşumda içimi kıpır kıpır yapan bir şey vardı bu kitapta... öyle özenli cümleler ile anlatılmış Ki... büyülendimmm... diziyle kitabı arasında farklılıklar olsa da her ikisinin de etkisi muhteşemdi...ruhuma ve hayallerime dokunan bir kitaptı. Okurken hayal etmesi öyle keyifliydi ki... her duyguyu içtenlikle yaşadım. Keşke hiç bitmese dediğim bir kitap... sonsuza dek okuyabilirim. Sıra ikinci kitabını okumakta. Eminim ki duygularımın kabaracağı bir kitap olacaktır.