#kitapyorumu
Bu Şehirde Kimse Yok mu? - Rövşen Abdullaoğlu
Merhabalar pinarliyorum 'un moderatörlüğünde bu kitabı okuduk.
Kitabın türü psikolojik roman olarak geçiyor. Nedense psikoloji deyince benim beklentim birde tavan yapıyor Ancak bu kitabı biraz beklentiyi düşük tutarak başladım. Kitap da anlatılmak istenen insanın kalabalık içindeki yalnızlığı. Kötü bir çocukluk ile kötü bir başlangıç yapan Willy'nin ve onun çevresindekilerinkn yaşadıklarını, pişmanlıklarını ve kırgınlıklarını okuyoruz. Bazı yerler uzun uzun anlatılırken bazı bölümler çok kısa tutulmuş. Hedef ne kadar insanların iç dünyası olsa da okuyucunun olay örgüsünden kopmaması adına daha uzun tutulabilir ve ayrıntılandırılabilirdi diye düşünüyorum. Kitabı genel olarak beğendim, altını çizdiğim ve düşündüren cümlelerde oldu. Ama yazar sonunu vurucu yapmak isterken konuyu basitleştirmiş gibi geldi. Bu tür romanlarda illaki etkileyici bir son okumamız gerekmiyor bence, hatta sonu bile olmayabilir. Çünkü amaç karakterin iç dünyası, yalnızlığı ve çaresizliği ile yüzleşmek. Bayıldım, harikaydı diyemeyeceğim ama sizi sıkmıyor akıp gidiyor. 🖐
.
.
.
.
.
#buşehirdekimseyokmu #rovsenabdullaoglu #okudumbitti #kimneokudu