Bu kitap bi mükemmel!! Rüya ve Ali tekin çok değişik bir şekilde tanışıyorlar sonra kopamıyorlar, araya yanlış anlaşılmalar giriyor ve mükemmel bir macera başlıyor!! Kitap çok güzel ama 1 puan kırdım çünkü yazar hep konuşmuş yani okurken kendinizi kitabın içimdeymiş gibi değilde birisi size olayları anlatıyormuş gibi hissediyorsunuz. İyi okumalar diliyor kaçıyorum
(: