·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ekim 2020 17:04 Filmi olan bir kitabı okumayı genelde tercih etmem ama bu kitap için istisna yaptım. Kalbim eridi. O kadar güzeldi ki... Fırından yeni çıkmış kek gibi iç ısıtan cinsten. Kesinlikle okumak lazım. İyi ki okudum diyorum çünkü stressli dönemimde beni rahatlattı. Devamını okumak için sabırsızlanıyorum.