İlgiyle okuduğum ve çok sevdiğim bir kitap oldu.Yazar beni yine yanıltmadı ve kalemine hayran bıraktı.Lacivert ile Beren'in yaşadıkları aşk ve heyecan beni sarmalayıp,Beren'in duygu dünyası içimi ısıttı.Karakterler ve kurgu harikaydi.Tereddutsuz alın ve okuyun efendimÜçüncü kitabı okumak için sabırsızlanıyorum