Film listemin son hali( bir sinefil in katkılarıyla)
Eternity and a day(theodoros Angelopoulos)
The seven seal(ingmar bergman)
Seven samurai(akira krusowa)
Close-up(abbas Kiarostami)
Bir zamanlar anadoluda(nuri bilge ceylan)
Ulysses gaze(theodoros Angelopoulos)
There will be blood(paul thomas anderson)
Ahlat ağacı (nuri bilge ceylan)
Rashomon(akira krusowa)
The 400 blows(françois truffaut)
m.imdb.com/list/ls07443256...
Çok iyi liste. Özellikle Balthazar olan liste dikkate değer :) Benim listeme de göz atabilirsiniz, izlemedikleriniz varsa hoşunuza gidebileceğini düşünüyorum. Keyifli seyirler.
Film listenizden bir sinefil olduğunuz ortada. "Le Trou" filmini bu listede görmek beni mutlu etti. Altyazılı olarak izlediyseniz kesinlikle benim çevirimle izlemişsinizdir 😊
"Whiplash" oldukça sarsıcı. J.K. Simmons harikalar yaratmış aşmıştır kendisini bu filmde, örneği pek az aktörde görülür bu performansın, belki "Kadın Kokusu" filminde Al Pacino performansı ile karşılaştırabilinir.