Kitabı almadan önce çok methedilmişti. Çok büyük beklentilere mi girdim bilemiyorum ama kitabı ve niteliğini abartmamak gerekiyor. Benim için sıradan bir kitap.. İlk sayfasından son sayfasına kadar aradığım o duygu yükünü göremedim. Ben kitapta bilinçsiz bir adamın lüzumsuz intiharını görüyorum.. Pişman oldum okuduğuma..