·192 syf.····Okunma: 05 Ekim 2020 01:13 Akıcı.sade anlaşılır bir dil aşk ,dostluk savaş aile gibi konuları içeren fazla felsefi olmayan bir yapıt.Puşkin'i ilk defa okumama rağmen kalemini ve üslubunu çok beğendim güzel türküler ve atasözleri ile kitabı süslemiş. Mesala;Halkın dilindeki hikaye yi denizdeki dalgaya benzer. Aynen öyle değilmidir? Rüzgar ne kadar şiddetli olursa dalga çok olur halk bir hikayeyi içine ne kadar benimserse o kadar çok anlatılır .