Çocukluğundan beri hayali eğitmek, öğretmek ve birşeyleri güzelleştirmek olan yazar #erkansaçar hocam, bu güzel eserde çok faydalı bilgilerle bize ışık tutuyor. Eğitimin ailede başlayıp okulda devam ettiğini, sevgiden beslendiğini, aile-cocuk, öğrenci-öğretmen ve aile-öğretmen ilişkilerinde tecrübelerini ve olması gerekenleri bize aktarıyor. Gerek kendi hayatından, gerekse yakın çevresinde geçen olayları, örnek teşkil edecek şekilde sıkmadan ve akıcı bir anlatımla sayfalara döküyor. Eğitim alanında sayısız sosyal sorumluluk projeleri ile eğitime katkı, öğrencilere ilgi ve velilere "bir zamanlar bizde öğrenciydik" dedirtiyor.
.
Ben bu dolu dolu kitabı öğrenerek ve ilgiyle okudum. Veliler ve öğrenciler de okuyunca çok faydasını göreceklerdir eminim. Okuyunuz, tavsiyemdir