10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2020 13:32
Ahhh AnnE üzümlü kekim.. Memnuniyetsizliği nirvanaya ulaşmış ve kitap eleştirmek konusunda inanılmaz acımasız biri olmama rağmen kitabı eleştirecek tek bir unsur bulamıyorum. Kitapta ki her karakter oldukça dengeliydi. Anne karakteri inanılmaz bir karakter. O kadar çok konuşuyor ki kitabı okurken sanki gerçekten yanımda konuşuyor gibi başıma ağrılar girdiği bile oldu. Yine de kitabı elimden bırakamadım. Yani herkesin babasının malı gibi övdüğü bi kitap vardır ya heh işte benim ki Yeşilin Kızı Anne. Aslında ephesusyayinleri 2. Ve 3. Kitapları çıkardı ama ben kapak tasarımları uyumlu olsun diye renkitap in çıkaracaklarını bekliyorum. Okumak için o kadar çok sabırsızlandım ki renkitap'a mesaj atıp hadi çıkarın ne zaman çıkacak falan diye taciz etmişliğim var. Alırken hiç düşünmeyin. Anne Shirley sizi de büyüleyecek.. - Dizisini de izledim. Hatta anneme de izlettim. Biz diziyi çok beğendik. İlk bölüm vaaay kitapla nerdeyse aynı dedim ve maşallah dediğim üç gün yaşamadığı için ikinci bölümde kitaptan %90 oranında saptı. Yine de çok güzeldi. İzlemenizi tavsiye edebilirim.
Yeşilin Kızı Anne 1L. M. Montgomery · Ren Kitap · 017,9bin okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.