Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2020 14:54 Bu kitapta insan kendini kaybediyor. Başlarda sıkıcı olarak başlasa da hiç ummadık yerlere gidip başka şeyler yaşıyorsunuz kafanızda. Ben başlarda biraz sıkılarak başladığım için bitirmem uzun sürdü.
Kitaba gelecek olursam..Tam anlamıyla yaşadım içeriğini. Duygusal biriyim ve sonlara doğru gelince gözyaşlarımı tutamadım. Sürükleyici bir roman tavsiye ederim..