ismi ile müsemma bir kitap çünkü bir çok vedalasmanin öznesi olmuş Veda ' nin hikayesini anlatıyor ...
Kitapta genel olarak hüzün hakimdi ve çok çabuk kurulan aynı hızda dağılan duygusal değişimler vardı
Çocuklar için değindiği konular güzeldi ,farkındalık güzeldir
şiirsel bir anlatım var her bölüm sonu sözlerin olması kitabı guzellestirmis.
Yer yer ayetlerle duygular arasında bağlantı kurulmuş .
Kitaptaki yazım yanlışları ve devrik cümlelerin bana göre fazlalığı bazen yorulmama sebep oldu .
Birlestiremedigim ,anlam veremedigim bir çok olay vardı ama yine de merak uyandırdı ve sonuna kadar devam etmemi sağladı diyebilirim .
@ritimplusyayinlari ndan çıkan @perihan.dundar in kaleme aldığı bu kitabı Havva aydanur Ertuğrul moderatorlugunde #acilenokuyoruz dedik ve okuduk herkese teşekkür eder keyifli okumalar dilerim