Puan vermedi·424 syf.··
Beğendi
·
2020 115. kitabı
kitap inanılmaz ilgimi çekti ve yogunluguma rağmen keyifle okudum ileride sakin kafa ile tekrar okuyacağım İletişim konusunu çok farklı perspektiflerden ele alıp odagimi çok farklı noktalara cekebildi Kitabın bilgilendirici ,eğitici ve ruhu guzellestirici bir yanı var ,okumadan önce ve okuduktan sonra aynı insan olmuyorsunuz böyle kitaplar okunur iletişimi ve iletişim kurmayı önemseyen yeni bilgiler öğrenmek isteyen herkese ısrarla tavsiye ederim Güzel bir alıntı paylasalim "Az kork ,çok umut et ;az ye ,çok cigne ;az homurdan ,çok nefes al ;az konuş ,çok anlat ;az nefret et ,çok sev ve EN GUZEL SEYLER SENİNLE OLSUN " @inkilapkitabevi neden çıkan @soydasnurgul in kaleme aldığı #iletisimbence kitabını Havva aydanur Ertuğrul moderatorlugunde #acilenokuyoruz dedik ve okuduk herkese çok teşekkür eder keyifli okumalar dilerim
İletişim BenceNurgül Soydaş · İnkılap Kitabevi · 201839 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.